:: سه جداره سایت مرجع فروش درب و پنجره دو و سه جداره و پروفیل و ملزومات یو پی وی سی ::

جهت سفارش کالا با شماره های 88545301 و 88545300 تماس حاصل نمایید.

  
  

گرمای جهانی کره زمین

یکی از جدی ترین تغییرات آب و هوایی که دنیا تا کنون به خود دیده است تغییرات دمایی و گرم شدن کره زمین می باشد. در دهه اخیر زمین، گرم ترین دوران خود را تجربه نموده است و این به خاطر افزایش انتشار گازهای گلخانه ای است.

وجود گازهای گلخانه ای باعث افزایش میانگین درجه حرارت زمین شده که به دنبال آن پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت که از جمله آن میتوان به: خشكسالي و کاهش میزان بارش برف و باران، آتش سوزي جنگل ها و مراتع بالا آمدن سطح آب دريا در قطبها به دليل ذوب شدن سريع يخچال هاي قطبي و فرو رفتن بسياري از جزاير ب به زير آب و ... اشاره نمود.

تمامی ساکنان کره زمین از تاثیرات منفی ناشی از گرمای جهانی متضرر شده و پيش بيني میشود در آينده بخش هايي از كره زمين به دليل گرماي بيش از حد غير قابل سكونت و به کویر و بیابان تبدیل خواهد شد.

 

علت گرمای زمین چیست؟

بخشی از انرژی خورشید که پس از برخورد با سطح زمین به فضا پراکنده شده، توسط مولکول های گازهای گلخانه ای (بخار آب، دی اکسید کربن، متان  و ...) به سرعت جذب می شود و این حرارت تولید شده نمی تواند از جو زمین خارج شود و در نتیجه دمای کل نواحی زمین افزایش می یابد، گویی که دور تا دور زمین توسط پتویی احاطه شده است.

 

استفاده از پنجره های UPVC و تاثیر آن بر کاهش گرمای کره زمین

در کشورهای صنعتی بیش از نیمی از انرژی مصرفی در بخش ساختمان های مسکونی و تجاری صرف گرمایش و سرمایش ساختمان در فصول گوناگون می شود که می بایست این میزان مصرف انرژی به حداقل رسانیده شود.

در حال حاضر یکی از عوامل مهمی که در گرمای زمین و به دنبال آن افزایش انتشار گازهای گلخانه ای موثر است، استفاده نادرست و گسترده از انرژی گرمایی است.

یکی از روش های موثر در این زمینه، استفاده از عایق دمایی در ساختمان هاست. بدون شک، پنجره های UPVC عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرما هستند که با استفاده از آنها تا 40 درصد از اتلاف انرژی و در نتیجه از انتشار دی اکسید کربن جلوگیری خواهد شد.

در کشورهای در حال توسعه که دارای مصرف سرانه انرژی بالا اما تولید پایین می باشند، ساختمان ها اغلب دارای پنجره های سنتی می باشند. این موضوع باعث هدر رفتن مقدار زیادی از انرژی گرمایی می شود. در این حالت به جای اینکه خانه خود را گرم کنیم ؛ انرژی را پرت و دمای کره زمین را بالا می بریم. با رعایت اصول اولیه استاندارد در ساختمان، از جمله نصب پنجره های دوجداره UPVC و یا با تعویض پنجره های قدیمی می توانیم انرژی را مدیریت نموده و از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری و به نوبه خود در گرم شدن روز افزون کره زمین و خطرات ناشی از آن سهیم نباشیم .

این مطلب را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

تبلیغات درب و پنجره و ساختمان

 

پروفیل های ویستا بست

ارائه کلیه خدمات مربوط به مبلمان اداری توسط آرین دکور.

درب و پنجره شرکت top upvc

پارتیشن دوجداره ام دی اف شرکت آرین دکور

فروش درب و پنجره وین هاوس

فروش درب و پنجره دوجداره

آذین دژ الکترونیک

Door & Window uPVC

تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 نمای ساختمان، بازسازی و دکوراسیون داخلی با معماران

طراحی وب سایت و بهینه 
سازی وب با طراحی سایت پارسیان

بانک موبایل درب و پنجره دوجداره

نمای ساختمان و نو سازی و بازسازی با معماران

درب و پنجره دوجداره سان وین

بانک ایمیل درب و پنجره دوجداره و صنف ساختمان

لطفا مارا در گوگل محبوب کنید

بهینه سازی سایت | بازاریابی اینترنتی | سایت ارزان | تزریق پلاستیک | گفتاردرمانی